söndag 31 januari 2010

allt för länge sedan...

Jodå, jag vet att jag varit usel på att blogga sista tiden, får väl skylla på att jag inte haft tid...nej det har helt enkelt varit allt för mycket runt mig och så har väl min inspiration varit lite dålig. Kanske även kommer vara så en tid framöver, men ibland är det ju så även för alla andra, att man helt enkelt inte får tiden att räcka till för allt.

Vad har hänt då på en vecka drygt...faktiskt inte mycket.
Men igår lördag var jag och Tobias till Golden Hits med hans jobb, och oj det var allt för länge sedan man hade så roligt. God mat, jättegott vin (nästan som saft:-) man drack det iallafall likadant:-) och ett kanon roligt sällskap, en superhärlig kväll helt enkelt.
Showen var också kanon, gick i 70tals tema, superduktiga artister, mycket skratt.
Ja det var så länge sedan jag skrattade så mycket. Detta behövde jag verkligen, synd att man inte gör det oftare bara.


Vår Elsa softar i soffan:-)
Pajas

Mys med Doris


Full av Bus
Idag har vi bara softat, åt frukost vid halv 1...skönt att sova länge. Sen har vi plockat, städat, och skurat av golven väldigt välbehövligt eftersom Tobbe har hållt på att gjuta i badrummet och sprungit ut och in med skor.
Barnen var hos farmor o farfar och kom hem vid halv5 tiden. Åt mat tillsammans, och tittade på lite tv med barnen sen. Idag är det ju Matildas favoritprogram på tv, klockan 7 börjar ju ponnyakuten och då sitter hon som klistrad framför tvn.
Och imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar, hoppas på en bra vecka!
Ha det gott.
Kram Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar