lördag 2 januari 2010

Nytt år nya utmaningar

Jag ser fram emot 2010, hoppas att det ska bli ett riktigt bra år som ger mig mycket styrka att fortsätta. Året som varit har varit väldigt tungt många gånger, trodde nog aldrig att jag själv skulle hamna i den situationen att behöva må så dåligt att ibland inte kunna ta hand om sina älskade barn, men där hamnade jag... men som en lotusblomma börjar jag ta mig upp ur leran, även om det är en bit kvar och även en jobbig tid så är jag på väg upp.


Vi firade in det nya året hos Tobias bror i Stigtomta, mycket trevligt. Alla hade med sig vad de ville äta och vår mat var så god. Helstekt oxfile med ljummen rotfruktssallad, har nog inte ätit godare, MUMS!!!

Barnen var trötta men vakna, det var full fart hela kvällen. Matilda tyckte det var kul med raketerna men hon höll för öronen dom lät för högt tyckte hon, Emma var istället livrädd för raketerna, hon var inne istället.
Vi sov kvar i Stigtomta över natten, men när vi åkte hem blev det bara jag och Tobias. Tjejerna blev kvar därute, så dom kommer hem på söndag igen.

Så det är lite tyst och ensamt nu...Tobias jobbar, men samtidigt är det ganska skönt också, jag får lite egentid nu. Och ikväll ska vi kanske gå på bio, det är nog 5 år sen sist:-) vi får se hur det blir.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag.
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar