måndag 11 januari 2010

Ibland kan livet kännas bra

ja ibland kan livet som sagt kännas väldigt bra, men för mig kan det vändas lika fort till att kännas väldigt tungt. Jag fattar inte varför, jag tycker jag gör allt för att läka mig själv men det är en skör tråd...
Det räcker med så lite att det ska brista, ja jag har mycket att jobba på det är något jag är säker på. Och att börja jobba nu känns långt borta, får ju inte ihop flera saker samtidigt ännu. Det kan räcka med att passa tiderna till dagis, att sen ha någon mer tid att passa nej det funkar inte så bra vissa dagar. Men jag vet också att detta inte kommer vara så här i all framtid, och det är ju ganska skönt att vara säker på den biten.
Men under tiden, ja då kan det vara hemskt, det är ju inte meningen att jag ska dra ner min älskade familj i detta. Men det är oundvikligt, vi bor ju under samma tak och ser varandra varje dag. Ja g kan inte gömma mig för evigt...



Men vi har haft en skön helg tillsammans Tobias har varit ledig, så vi har fått lite gjort här hemma. Har plockat rent i tvättstugan, den var överbelamrad med ren tvätt som skulle in i garderoberna, skönt att det är gjort. Vi skulle även ha plockat in våran crosstrainer som varit på semester ute i garaget en tid nu:-) det är dags att sätta fart nu,kanske ska jag satsa på beach 2010;-)



AMOR VINCIT OMNIA

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!!! Hoppas att det kommer att bli en super 2010!!! Nu har jag också försökt mig på en blogg!!! http//snacks.bloggplatsen.se

    vi får höras på fonen någon dag och bestäma date med barnen!!! // Kram Anna

    SvaraRadera