fredag 8 januari 2010

fredagspyssel....

Ja idag är det åter fredag och HELG!!!! ska bli så skönt att vi är hemma hela familjen hela helgen. Jag har som sagt pysslat idag, pysslade ihop några askar som jag ska ge bort till alla hjärtans dag tänkte jag.
Det är skönt att rensa hjärnan ett tag, och det gör jag när jag pysslar. Tycker det är så kul! Man har ju som sagt en del i hjärnan som inte borde vara där....men då är det skönt att göra nåt som är kul och avstressande....
Jag glömmer bort tiden totalt när jag håller på med detta, idag missade jag att äta...:-) tittade till på klockan och då var det dags att hämta tjejerna på dagis, då hade jag suttit 4 1/2timme...tiden springer iväg ibland:-) Matildas o Emmas askar


Denna fyller jag kanske med lite
goda hjärtan...


Och så kom det även till en
ask för pennor...
Nu väntar soffan, ska titta på film med Tobias, en av Wallander-filmerna, och sen väntar också en påse godis. MUMS!!! har försökt att minska ner på det goda sockret nu efter helgerna men idag är det som sagt helg och då får man äta godis;-)
Ha en trevlig kväll och en underbar helg.
Kram Anna




1 kommentar: