måndag 15 februari 2010

Ny vecka nya tag

Lånad bild från nätet






Och åter igen har det gått över en vecka.....jaja så kan det bli ibland...
Veckan som varit har väl varit sisådär, lördagen var nog allra värst,
Jag och tjejerna höll på att göra oss i ordning för att åka till stallet då jag fick ett hemskt ryggskott från ingenstans, jag böjde mig bara ner och PANG där satt jag sen...
Men vi åkte iväg, hämtade mamma som skulle med till stallet, smärtan fanns där men var uthärdlig ialla fall. Efter en timme i kylan så åkte vi hemåt, äntligen tänkte jag, humöret började tryta allt mer för nu började smärtan bli outhärdlig. Att köra bil var en pina, kunde knappt lyfta benen, oj vad jag önskade mig en automat då. Hämtade upp Tobias sen hem.
Tog ett VARMT bad, trodde i min vildaste fantasi att det skulle bli bättre... kvällen slutade med att gick o la mig halv6, vid 20tiden ringde jag mamma och bad om starkare medikamenter Fy vad ont det gjorde, jag grät och Tobias visste knappt vad han skulle göra. Jag stod i valet o kvalet om jag skulle ringa akuten...
Så helgen har väl inte vart den bästa med den biten ialla fall, har fortfarande jätte ont, ligger ner kan knappt gå. Ringde min kiropraktor men det fanns inga tider idag, får fint vänta tills imorgon...




Men helgen har haft små ljusa stunder i allt elände också, Matilda har varit så gullig och hjälpt mig upp, hållt mig i handen så jag inte ramlar och sett till att jag har det bra.
På söndagen alla hjärtans dag så överaskade dom mig med en ask choklad när jag kom upp, jag fick en underbar fin bukett blommor. Älskar min familj!!!
Dom får stå ut med mycket när det gäller mig och dom är ändå lika underbara. Ni är fantastiska!!!
Vi fikade på dan med hemmagjorda semlor med ett litet hjärta på, mycket gott! Emma och Matilda var inte alls lika förtjusta i det som jag och Tobias är.
Hoppas ni alla får en underbar dag.
Kram Anna





1 kommentar:

  1. Gissar att det finns en anledning till att de tar så väl hand om dig :-) Du är med största sannolikhet lika fantastisk själv!!

    SvaraRadera