tisdag 15 juni 2010

Lång dag

Idag har varit en lång dag...den började med att jag var så trött i morse. Det var mycket svårt att kliva ur sängen:-) sen gick det i ett på morgonen med allt vad det innebär. Sen lämnade jag mina änglar och åkte vidare in till nyköping, tänkte handla lite kläder till tjejerna, men det vart en billig shoppingtur då jag bara köpte varsin tandborstmugg:-):-) men dom vart superglada för sina muggar och plånboken var nog också ganska nöjd:-)


Sen åkte jag hem, blev då så seg innan jag hämtade barnen på dagis. Kände mig ganska uttråkad faktiskt...tankar for igenom huvudet om framtiden...det är nog det som mest upptar min tid nu, försökte ringa till facket för att få lite svar på mina olika frågor men där fick jag inte tag på någon, ringer imorgon igen.

Sen ville Matilda åka till mormor efter dagis, så vi åkte dit och åt lite mellis. Sen gick vi ut med hunden och lekte lite på lekplatsen. Sen åkte vi hem och myste i soffan jag och tjejerna:-)






Picknick på tomten:-)



underbara barn
Imorgon ska jag träffa min kära vän Linda, det ska bli så kul. Det var så länge sedan. Jag måste säga att jag har tappat massor av mitt sociala liv under tiden som varit, tråkigt...men det får det bli ändring på nu.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, men först ska jag väcka min underbara man som snarkar här i soffan brevid mig:-) han ska ju inte behöva sova kvar här inte.
Kramar Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar