onsdag 5 maj 2010

Härligt











Dagarna går och åter igen ett tag sen jag tittade in i min blogg....
Måste berätta att det går så mycket bättre med Matilda nu, hon fastnar fortfarande i lite tankar men det är så oerhört mycket bättre. Det är så skönt! Nu kan vi se hur mycket hon njuter av att leka och vara barn.
En stor sak som har hänt är att nu helt plötsligt går hon själv till lekparken som vi har på baksidan av vårt hus, hon leker ute själv vi behöver inte vara med henne hela tiden, häromdagen gick hon över till grannen och frågade om hon fick klappa deras hund.
Allt detta kanske många av er ser som nåt helt naturligt men för oss har det inte varit det, hon har liksom inte velat släppa oss riktigt.
Det är som en spärr har släppt hos henne, och vi njuter till fullo nu.
På lördag är det Oxelö marknad och dit har jag lovat att gå med Matilda, hon längtar så till karuseller och sockervadd. Och till att få göra sin egna korvburgare hos pappa:-) förhoppningsvis i alla fall. Emma lämnar jag hemma med farmor o farfar, hon kan ju inte sitta still i vagnen och skulle hon gå så rymmer hon bara. Det känns lite riskabelt tycker jag, eftersom jag är ensam också, Tobbe jobbar ju som vanligt:-(
Emma får åka karusell nån annan gång, det finns ju fler marknader i sommar. Det går nog ingen nöd på henne tror jag. Hon är ganska så nöjd med att få vara själv med farmor o farfar, full uppmärksamhet hela tiden:-)
Hoppas ni alla får en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar