söndag 29 november 2009

En helg i 80tals anda...

Ja i fredags var jag på personalfest, det var 80 tals tema:-) man var riktigt tjusig må ni tro:-)
Men kul hade vi, det var länge sen jag hade så skoj faktiskt. Det behövde jag verkligen.
Men lördagen blev ju lite tyngre men det är sånt man får ta, när jag äntligen klev upp ur sängen så sa min käre make -åh har liket vaknat...haha. Ja jag var nog ingen vacker syn...

Sen fick jag en present från jobbet för att jag fyllt 30 i år, jag blev så glad så tårar kom. Presenten var så klockren, ett presentkort på Hellmans. Nu ska det shoppas:-)

Lördagen var ganska lugn, jag rotade genom förrådet efter alla julsaker, och oj så mycket skräp man har...kanske dags för en rensning snart.

Idag söndag har också vart ganska lugn, satte upp mina stjärnor och pysslade lite.
Min pappa skulle komma idag o hjälpa oss med lite fönsterfoder mm, men han dök aldrig upp... fast han har ramlat häromdagen och slagit i bakhuvudet, 8 stygn ajaj....så det är faktiskt helt okej att han valde att vila istället. Hoppas han repar sig snart.

Nu ska jag ta och lägga mig snart, måste bara ta bort mitt neonrosa nagellack....vill inte ha det imorgon när jag ska iväg till smärtmottagningen:-)


Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar