tisdag 16 mars 2010

ooops....

ett tag sen sist.....


Ja jag är nog inte så bra på det här att hålla min blogg uppdaterad, men jag kan skylla på att jag har haft annat för mig den senaste tiden.
Jag skrev ju sist att nu ska jag återta kontrollen och jag tycker det går väldigt bra, känner mig mycket positiv till mitt beslut. Visst resan är lång men jag har fått alla verktyg jag behöver på resans gång att klara mig på egen hand.
Jag är mycket tacksam för all hjälp jag har fått, ingen nämnd ingen glömd.


Nu ser jag mest fram emot den underbara våren som är på väg, ska bli så härligt att kunna njuta i år med min underbara familj. Och jag längtar ut i trädgården för att få lite ordning där också.


Sen är vi mitt inne i den gigantiska djungel av kakel o klinkers som finns, vi renoverar vårt lilla badrum och ska nu välja kakel, det finns ju allt från 189 till flera tusen per kvadrat. Men det lutar åt vita plattor på väggarna men golvet vilken färg ska man välja, svart,grått, naturfärgat, ja en uppsjö av allt är det.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar