måndag 14 december 2009

Kallt

Har som sagt varit på barnens Luciafirande idag, de var så duktiga och de sjöng så fint! Vi fikade sen på lussebullar som barnen hade bakat och pepparkakor, och varm glögg. Och det behövdes verkligen för kallt var det, svinkallt! Emma bjuder på sin lussekatt
Duktiga barn

Här en bild på Matilda när hon får sätta dit stjärnan
i granen, bra att ha pappa till hjälp då:-)


Vår fina gran
Bilden är dålig, men jag får inte till några
bra bilder i mörker...
Idag har det även varit vitt utanför fönstret, härligt, men kallt. Kanske är som så att jag inte har rätt sorts kläder...det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder....det passar nog på mig:-)
nu ska jag bänka mig en stund i soffan och kolla på ullared:-)
Ha det gott.
Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar