söndag 25 oktober 2009

En sockerbagare...

Igår lördag gjorde vi inte mycket, Tobias jobbade så jag och tjejerna myste tillsammans. Matilda ville baka muffins så det gjorde vi. Eller rättare sagt hon bakade, jag skötte bara ugnen och läste receptet åt henne. Sen när Tobbe kom hem åkte vi till nyköping för att köpa ett element, Emma ska få eget rum och det finns inget element där. Jag tyckte det skulle vara lite elakt att låta henne sova i en igloo:-)
Barnen har ju delat rum och det har väl gått bra, men nu så håller Emma Matilda vaken på kvällarna. Emma har kommit in i nåt som gör oss rent ut sagt galna:-)hon somnar ju inte på kvällen, hon har ju alltid somnat när man lagt ner henne i sängen. Sen vill Emma ha mörkt i rummet och Matilda vill ha lampan tänd.
Ja vi testar så får vi se.

Sockerbagaren

Lycka


Idag är Tobias ledig, jag har fått sovmorgon, som alltid. Underbara Tobias!!
Jag ska följa med mor min till bruks med Tigra, hon har avslutning på det hon lärt sig på sin första kurs.
Vi får se hur det går:-)
Ha en skön söndag!!
Kram Anna



2 kommentarer: