söndag 11 oktober 2009

En höstpromenad




Idag har jag tagit en härlig promenad med min kära mor, det var skönt att komma ut och andas in lite ny energi. Barnen är fortfarande iväg, de kommer hem ikväll. Saknar dom så, visst det är skönt att vara lite barnledig ibland men det är så skönt när de kommer hem igen:-)

Igår kväll fick jag ett ryck och satte mig vid symaskinen, jag sydde en lampkjol och ett litet hjärta, det var ju riktigt kul faktiskt. Kanske ska jag göra ett ryck idag också;-) nu med en massa ny energi menar jag;-)

Och imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar, hoppas kommande vecka kommer kännas lite bättre en den som avslutas nu. Men varför titta bakåt, man kan iallafall inte ändra på nåt, jag tänkte iallafall testa med att bara blicka framåt och njuta av dagen som den kommer.

Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar